چرا باید وب سایت خود را سئو کنید؟

وب سایت شما هر چقدر قدر هم که زیبا طراحی شود و دارای محتوای مناسب باشد، اما اگر بازدید نداشته باشد در هنگام جستجوی توسط کاربران در موتورهای جستجو، جزو نتایج جستجو نباشد ارزش قابل توجهی نخواهد داشت و شما مجبورید برای معرفی آن به کاربران و مشتریان احتمالی خود به صورت جداگانه و با روش های مختلف تبلیغاتی، هزینه کنید. این در حالی است که با بهینه سازی وب سایت خود برای موتور های جستجو کاربران به صورت هدفمند، اما تصادفی و تنها توسط موتور های جستجو با وب سایت شما آشنا خواهند شد و همین کاربران می توانند مشتریان احتمالی شما باشند. بنابراین نیازی به پرداخت هزینه های مختلف برای تبلیغات، جهت معرفی وب سایت خود، نخواهید داشت.

امروزه حجم بسیاری از بازدید کنندگان از موتور جستجوگرها وارد سایت یا وبلاگ میشوند . پس اگه سایت شما برای موتور جستجوگرها بهینه سازی (سئو) نشده باشد بازدید کننده و ورودی مناسب از موتورجستجوگر ها (گوگل.یاهو و …) نخواهید داشت.

سئو + محتوا مناسب = افزایش بازدید

هزینه و تعرفه سئو افزایش بازدید:

هزینه سئو هر وبسایت به عوامل متفاوتی بستگی دارد ، عواملی همچون میزان رقابت در آن موضوع ، نوع کلمات کلیدی و به زبان ساده اگه بخوایم بگیم هر چه سئو پیچیده تر و زمان برتر باشه به تبع هزینه ها را بالاتر می برد.

ما در لیست تعرفه های سئو بالا لیستی کوتاه از کارهای که در زمان سئو نسبت به هزینه انجام میدهیم درج کرده ایم

اما پک سئو الماس که در بالا زمان و هزینه مشخص نشده بسته به میزان سئو مورد نیاز شما میباشد که بعد از بررسی مشخص میشود.

در صورتی که تمایل به سئو توسط تیم سهراب وردپرس دارید از طریق شماره تماس زیر در ارتباط باشید

شماره تماس:  ۰۹۱۵۸۵۸۶۱۳۱